Mot nya äventyr

Alla inlägg under maj 2008

Av Albin - 29 maj 2008 23:52

Ikväll har jag varit duktig! Jag har suttit hela kvällen och skrivit information till en redovisning jag ska göra imorgon. MEN SÅKLART! när man är duktig (Jag skrev mycket för att vara jag) så måste allt gå åt skogen och man får inte känna sig nöjd ändå. Jag hade skrivit 3 dokument. Men bara sparat 1. När det bara var ca 3 meningar kvar på tredje dokumentet så ska jag klistra in en sak och då händer det. Jag sitter vid MIN sega störda omorderna data som såklart hänger sig! Jag som inte sparat 2 av dokumenten måste därför nu skriva om de 2! YES! Som tur är lyckades jag knäppa kort på 1 av dokumenten som jag kan kolla på men ändå? Skriva om allt tar tid! och jag är inte ens klar när jag gjort det! PANIK! Känns som att jag kommer sitta uppe hela natten. Jag vill få mer än G på Fritidskunskapen :( ...


/Hansomaldrigfårvanöjd?

Av Albin - 28 maj 2008 21:10

Hade muntliga nationella provet i engelska idag! Det gick rätt bra. Skulle prata om "my home area". Det var några ord jag inte kom på, men jag fick iaf G på det :D . Fick G+ på Engelska Uppsatsen också! På måndag får jag reda på vad jag får på hör-och-läs provet... Gick tyvärr inte så bra på det, men vem vet! ;) Hoppas verkligen jag får G på det också, då lär jag ju få G i slut betyg?.. Tänk om jag får IG i slutbetyg? Undra om jag inte får åka till USA då! fast det tror jag nog :P...


Idag var klassen på norra berget och spelade brännboll på eftermiddagen. Haha vilken klass man går i ;) . Kommer faktiskt sakna er!

Undra vilken klass jag hamnar i efter USA? Kommer säkert hata den (A) :P

Nä, men det blir säkert bra!

Bajs på er!

Av Albin - 26 maj 2008 18:04

Tjoho! Nu har även jag skaffat en blogg!

Har länge tänkt skaffa, men känt att jag inte skulle orka ha en.

Men nu är det ju så att till hösten drar jag ut på ett stort äventyr som kommer förändra mitt liv otroligt mycket på både gott och ont.

Men nu före kommer det ju upp massa tankar och funderingar som jag tänkte att det kunde vara roligt att skriva ner och dela med mig av.


Men det kommer såklart inte bara handla om USA-resan utan jag kommer nog dela med mig av annat spännande också ;)


Hoppas ni uppskattar det som skrivs här och inte tar illa upp av något  

/Abbe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lev här och nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards