Mot nya äventyr

Alla inlägg under maj 2009

Av Albin - 14 maj 2009 23:30

Fick sitta lite snabbt nu for att kolla mailen och lite sadar!


Sa tankte bara skriva att jag har det  bra!

Inge storre beskymmer.

Kram pa er!

Av Albin - 10 maj 2009 22:12

Nu fick man sitta vid datorn igen då.


Men allt snurrar i mitt huvud.

Känner mig så stressad av att hon sitter bredvid mig och bevakar mig som en liten hök. Kanske inte riktigt, hon läser en bok. Men ändå, hon vill ju att jag ska bli färdig så fort som möjligt.


Men annars går väl allt bra!

Badar i poolen och har det skönt hehe!


Skvätt på er...

Av Albin - 6 maj 2009 03:18

Vet inte vad jag ska säga!

Är så irreterad och besviken och... jag vet inte vad.


Kommer inte kunna sitta vid internet något alls typ mera.

Bara om det är väldigt viktigt som inte kan vänta tills jag kommer tillbaka till Sverige! och är det det, så måste Becky eller Karin sitta i samma rum.


Detta är på grund av att NÅGON gjort NÅGOT som ALLA nu straffas för.

Blir så frustrerad att det inte går att bevisa att det inte var jag!

Jag vill ju blogga och lägga upp bilder och massa! Vill inte bli av med den rättigheten bara för att NÅGON gör NÅGOT dumt utan att erkänna.

Det är inte alltid lätt...


Tur bara att det inte är så länge kvar. Men ändå... har ju massa kvar som jag vill blogga om. Kommer säkert nåra till inlägg, om jag har tur.




Ovido - Quiz & Flashcards