Mot nya äventyr

Alla inlägg under oktober 2009

Av Albin - 24 oktober 2009 11:14

Om ca 1 timme sätter jag mig på bussen till Stockhom!

Väl framme i Stockholm ska jag möta upp Rebecka. Sedan ska vi tillsammans dra till Hard Rock Cafe för en återträff med alla som åkte med Explorius till USA samtidigt som oss. Kommer nog bli riktigt trevligt!


Sedan på Måndag bär det av till staterna! ååh vad roligt det ska bli att träffa alla än.

MEN, jag har inte berättat något för Hope, hon har ingen aning om att jag kommer. Busigt va?

Ska bli så roligt att bara dyka upp i hennes hus, SUPRIISE!

Bara hon inte blir arg. Men det brukar hon inte bli. Men känns väl lite tokigt att vi inte hinner planera något pga. det, men det går nog bra.


aja, måste packa färdigt! HEJDÅ!

Av Albin - 1 oktober 2009 22:04

har så många mål och drömmar... det har jag haft länge.


Men nu har jag en dröm som jag så gärna uppleva, och som inte alls är omöjlig.

Måste bara satsa, få ordning på mitt liv, bli stark!

Jag ska klara det, jag kommer klara det.


Skulle boka flygbiljett idag hade jag tänkt, men självklart har priserna gått upp igen... så ska vänta nån dag till och se om det går ner!


Presentation


Lev här och nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards