Mot nya äventyr

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Basta vanner

Av Albin - 21 oktober 2008 02:52

Men kommer inte skriva ner alla nu eftersom jag vill fatta mig kort!


 Har varit en underbar helg!

Brorsorna akte till kompisen och flickvannen sa det var bara jag kvar i fredags!

Men da skjussade min mamma mig ut till Cody och hans familj!

Eftersom jag nasta dag bestamt att vara med hans syrra kayla!

Men hon skjussade mig inte hem till de utan till restaurang Logan, som ar en restaurang med riktigt goda Stekar?... hehe

Dar var Familjen Cody + ca20 andra av deras slaktingar eftersom 1 av de fyllde ar! Sa vi stormade restaurangen och at, men det var DYYRT! 

Forsokte ta nagot billigt men tankte inte pa att drickan ksotade + tax och dricks sa det blev tillslut for mycket! Men jag antar att det var vart det..


Nar vi atit fardigt akte vi hem till Codys hus och... juste glomde namna att Kayla var inte med eftersom hon jobbade. Sa vi akte hem och vantade tills hon jobbat fardigt och nar hon kommit hem satt hon och jag och pratade laange, delvis om USA delvis om Sverige och delvis om vad vi skulle gora pa lordagen! Men jag somnade vid 2 tiden sa..


LORDAG:

Kayla jobbade aven lordag men pa morgon, sa jag satt och kollade pa tv och myste med deras djur tills hon antligen kom hem och gjorde sig i ordning for att visa mig runt i samhallet!


Forst akte vi till "Augusta mall" dar hon kopte nagra klader och vi kollade i affarer, och vi sag levande skyltdockor! Haha, massa tonars tjejer som var val sminkade och stog helt stilla i skyltfonstren, eller ja, det rorde pa sig lite da och da for att byta stallning. Men kan inte fatta hur man kan gora nagot sant, sta dar och vara blick serios och inte rora en min nar alla star och kollar pa en, de maste ha fatt bra betalt!


Vi lamnade varuhuset och akte till "Down Town", dar vi skulle ga till en restaurang och ata BBQ pizza! Det gjorde vi och hade det riktigt trevligt!

Kayla ar en av mina basta vanner har! Vi ar sa lika! 


Min mamma kom och hamtade mig och skjussade mig till Hope!

Min andra basta van har!

Sa otroligt harligt stalle hon bor pa med massa djur och en underbar familj!

Hope och jag ar ocksa riktigt lik varandra, nog mer an Kayla!

Var dar till sent pa kvallen tills min mormor hamta mig!

 (Sorry att jag missbrukar utropstecken men de ar enklare att gora an punkt pa det har tangentbordet... haha...)


Igar Sondag var vi pa AIR-SHOW!

RIktigt intressant men jag brande mitt ansikte sa jag har rod nasa och roda kinder eftersom att jag kollade upp mot solen sa mycket haha.. 


Annar flyter lviet pa, hundvalparna vaxer och mar bra!

Jobbar for att fixa sa ni far se lite bilder!

har faktiskt flyttat de jag vill visa fran min dator till denna!

Det ar ett steg iaf..


Men nu vill jag sova eftersom jag sprungit igen idag.

Gick riktigt bra idag, for mig! De andra fortfarande mycket battre!

Men jag orkade mer an de andra dagarna sa jag ar riktigt nojd!


 Studs!

 
 
Ingen bild

Pernilla

21 oktober 2008 12:41

Låter som att du har det kanon i USA :) Blev glad när du hade uppdaterat är roligt att följa dig och se vad som händer. :)

 
Sylvester Stallone

Sylvester Stallone

22 oktober 2008 00:37

Kul att höra att det går bra med träning :) Och visst går det sjukt mycket bättre när man har ett mål att motivera sig med? :)

Hur går det med att fixa internet till era egna datorer då? Lagt det på is så länge?

http://botvind.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Robin

23 oktober 2008 21:32

Kul att du har det bra. Låter som en god stek du åt haha:P dont get to fat:D kul att du hittat liksinnade människor också. Peace!
(Det börjar bli kallt i sverige, och du din jävel har det varmt, HAHAHHAA ;-) )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Albin - 24 mars 2020 20:46

Om ca 15 timmar sätts hela Nya Zeeland i "total lockdown", level 4 av 4 krisnivåer. Detta innebär att alla måste självisolera sig hemma i 4 veckor. Allt kommer vara stängt förutom livsnödvändiga saker så som sjukhus, apotek, mataffärer osv.. Man f...

Av Albin - 28 januari 2020 04:59

Jaha, då har det alltså gått ett helt år sen jag lämnade Sverige.. eller lämnade låter väl fel, tog en paus snarare. 24 april återvänder jag! Jag trodde nog att jag skulle ha mer hemlängtan än vad jag har nu efter ett år. I början tänkte jag till...

Av Albin - 13 september 2019 06:02

Den här veckan har varit otroligt intensiv, men såå rolig. Förra veckan var jag sjuk så jobbade bara måndag. Tror jag åkte på nåt influensa liknande virus. Hade ont i hela kroppen ons och tors tillsammans med halsont, hosta och massa snorande. Slu...

Av Albin - 25 augusti 2019 10:05

Ibland går det väldigt snabbt. Extrastaff är Nya Zeelands svar på arbetsförmedling. Fick tips om att gå dit och se om de hade nåt jobb till mig. Gick dit en torsdag och direkt hade dom ett jobb åt mig för nästa dag, Fredag. Det jag gjorde på tors...

Av Albin - 29 juli 2019 13:02


Låg fortfarande i sängen när telefonen meddelade att mamma ville starta ett videosamtal. Svarade och la ifrån mig telefonen. Samtidigt som jag klär på mig hör jag hur mamma och andra familjemedlemmar sjunger för mig. Är påklädd och tar upp telefonen ...

Ovido - Quiz & Flashcards