Mot nya äventyr

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Albin - 12 december 2008 00:20

Igar efter jag vaknat sa tog jag valparna och gick ut med de i bara kalsonger och t-shirt! och jag fros inte ens! Va sa underbart skont :)


Vi har bara 3 valpar kvar nu, en av killarna salde vi i Tisdags.
Ringde en tant igar som sa att hon skulle komma idag for att kolla pa de men hon har inte ringt igen idag.


Sjalv ar jag typ kar i killen som e kvar, sa otroligt sot, go, grym, cool han e!

Vet inte hur jag kommer klara det nar nagon kommer och koper honom.

Nastan att jag sjalv vill kopa honom, men jag gillar ju inte hundar.

Eller kanske jag gor det nu, eller na det e nog bara nu nar de e sma.

Well, jag haller mig till kaniner jag, saknar mina saa mycket!


Igar kom min local cordinators mamma och plockade upp mig efter tredje lektionen. Hon, hennes man, och en av hennes barnbarn och jag akte till en teater och sag "A Christmas Charol".

Jatte roligt att de engarerar sig sa mycket for mig. De tog emd mig sa jag skulle fa se, for det e augusta players som gor denna och de e teater verksamheten som jag forsoker komma med i, sa jag skulle fa se hur de ser ut i teatern, och hur det gar till och sa, sen efterat skulle de ta mig backstate sa jag skulle fa prata med nagra fran teatern men det var bara en som kom ut men det var riktigt roligt :D


Vet inte vad jag mer ska skriva... marketing projektet som jag skrev om e iaf klart nu, eller papper raporten. Lamnade in den idag, blev klar igar! haha

Men nu maste jag gora en powerpoint om det som ska redovisas pa mandag men det e inte lika svart. Har ju all information sa de e bara och gora nagot kul av det :)


 Just ja! Har fatt mitt forsta julkort! Jatte roligt :D

 Var faktiskt mitt forsta brev alls, forutom fran mamma och pappa, som jag fatt. Sa om ni har lust och kan fa tag i min address skulle jag uppskatta lite brevskrivande till mig hehe ;)


Nu e middagen klar sa... Kram pa er!

Tjao



Ovido - Quiz & Flashcards