Mot nya äventyr

Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Young Americans!

Av Albin - 13 mars 2009 02:52

Sitter vid familjens dator nu eftersom Chris haller pa att spela nagot spel som han vill fortsatta med senare, sa kan inte ta internet till min...


Jag har iaf haft en SJUKT NICE DAG idag... med borjan efter skolan!

Ar med i young Americans! :D

Sa vad ar det?


Young Americans ar en group manniskor som aker runt i hela USA, och t.o.m vissa lander i Europa, och pa 3 dagar satter upp en stor show med de som vill!


Tror kanske att jag namnde detta i ett tidigare inlagg? vet inte men det var Angelas mamma som tipsade mig och gav mig anmalningspapperet!

Sa jag anmalde mig tillslut och idag efter skolan borjade det!


Vi var ca 260 ungdomar och barn (Klass 4 upp till klass 12) !

Hm.. maste sammanfata det lite snabbt eftersom det ar sa sent och maste ga och lagga mig... sa ni kommer kanske inte forsta allt...


Men idag sa borjade vi med k'o'r-nummret, inget jag ar bra pa, har aldrig sjungit bas i kor forut hehe... men det var val intressant!

Sedan storre delen av dagen har vi dansat!

aaaaah det var sa grymt harligt och roligt!

Vi var uppdelade i grupper, jag var med High School Pojkarna!

Hela show dansnummret har temat: Hur dansen har forandrats genom senaste aren! Sa det borjan med 20-tal dans upp till 2000-tal!

Vi grabbar fick iaf delen (minns inte vilket artal haha) men Disco aret!

Sa vi har dansat lite Elvis och John Travolta! 

Det roligaste med den har delen ar att det maste inte vara perfekt!

Gar mest ut pa att ha grymt roligt tillsammans, och det ar toppen!


aja, far val kanske forklara mer imorgon!

For imorgon KOMMER VI GORA DETTA HELA DAGEN!!!

fran 8 till 9!! 13 timmar!!

Som ni forstar betyder det att jag har ingen skola imorgon!

Underbart!! :D och imorgon are teater/Drama delen sa ska bara njuta och ha roligt hela dagen! Sa glad att jag anmalde mig till detta!


/Discokillen! 

 
 
SIs

SIs

13 mars 2009 13:01

Kul! När ska ni visa upp det då?? Perfekt om det är en föreställning när vi kommer. :)
Kram

http://baratankar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Albin - 24 mars 2020 20:46

Om ca 15 timmar sätts hela Nya Zeeland i "total lockdown", level 4 av 4 krisnivåer. Detta innebär att alla måste självisolera sig hemma i 4 veckor. Allt kommer vara stängt förutom livsnödvändiga saker så som sjukhus, apotek, mataffärer osv.. Man f...

Av Albin - 28 januari 2020 04:59

Jaha, då har det alltså gått ett helt år sen jag lämnade Sverige.. eller lämnade låter väl fel, tog en paus snarare. 24 april återvänder jag! Jag trodde nog att jag skulle ha mer hemlängtan än vad jag har nu efter ett år. I början tänkte jag till...

Av Albin - 13 september 2019 06:02

Den här veckan har varit otroligt intensiv, men såå rolig. Förra veckan var jag sjuk så jobbade bara måndag. Tror jag åkte på nåt influensa liknande virus. Hade ont i hela kroppen ons och tors tillsammans med halsont, hosta och massa snorande. Slu...

Av Albin - 25 augusti 2019 10:05

Ibland går det väldigt snabbt. Extrastaff är Nya Zeelands svar på arbetsförmedling. Fick tips om att gå dit och se om de hade nåt jobb till mig. Gick dit en torsdag och direkt hade dom ett jobb åt mig för nästa dag, Fredag. Det jag gjorde på tors...

Av Albin - 29 juli 2019 13:02


Låg fortfarande i sängen när telefonen meddelade att mamma ville starta ett videosamtal. Svarade och la ifrån mig telefonen. Samtidigt som jag klär på mig hör jag hur mamma och andra familjemedlemmar sjunger för mig. Är påklädd och tar upp telefonen ...

Presentation


Lev här och nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards