Mot nya äventyr

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Albin - 2 februari 2013 13:05

Kunde inte hålla mig alltså. Nu är jag ägare av en IPad mini. Trodde jag aldrig... Hade tänkt vänta tills jag kom till staterna, men då skulle det betyda att jag måste köpa digital kamera nu och sen eventuellt en IPad mini eller nåt. Varför är det så viktigt då? Det kanske det inte är men fyyy vad jag har saknat min underbar musik, spotify, mina offlinelåtar... Men nu så sitter jag och laddar ner dom igen till denna. Underbart! + att det självklart är så bra tidsfördriv att hålla på med den när man väntar på alla flygplatser osv.

Nu har vi iaf anlänt till Perth! Vilket vackert område vi hamnat i alltså. Mycket nöjda eller ja... Efter det lilla vi sätt än. Busschaffisen som körde oss från flygplatsen till hostlet sa att det inte regnat här på ca 3 år!!! Fattar inte hur det är möjligt... Men fy vad skönt för oss!

Nu dör snart batteriet, ladda den för första gången hihi... Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards