Mot nya äventyr

Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Albin - 28 augusti 2008 12:28

Men jag fick inte va med där...


Såå då är det bara ett avgångsdatum kvar!

Nästa Lördag!


Men först måste jag ju få familj! De har 2 dagar på sig! Eftersom 30Aug är sista dagen, sen slutar de... typ.


Känns det jobbigt eller? ... Jo eftersom det kändes jobbigt för 1 månad sen så...


Jag ska snart cykla och spola bort min vaxpropp i örat som jag snart haft 1 månad... Har ju varit halft döv på ena örat. Skönt att höra normalt igen!


Men men, har ni det trevligt i skolan eller? HEHE

Känns sjukt skumt att alla är i skolan utom jag...


I tisdags var jag faktiskt till min skola en sväng som GÄST... skumt.

Men det var trevligt att hälsa på de underbara människorna som finns där.

Fasst rektorn blev lite skrämd tror jag när han såg mig.

Trodde typ att jag inte skulle åka...

och det var den frågan jag fick hundrasjuttioelva gånger: Har du inte åkt???

hehe... TÄNK om jag inte får någon familj? Usch... Allt blir uppochner då...


Hälsade på i Sabbes nya Lägenhet på tisdagskvällen också!

Väldigt mysit! ;)


NU ska jag höra med brorsan om jag kan åka med honom ner till vårdcentralen eftersom det regnar... annars tar jag cykeln och blir lika genomblöt som sist jag gick hem därifrån... ANTECKNAR NI? ...


Spysch

Ovido - Quiz & Flashcards