Mot nya äventyr

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Albin - 4 november 2012 21:57

Dåå har man haft en hel vecka med leedigt. Eller ok jag jobbade på alen torsdag, men det var så kort så gills knappt.


Började veckan med att resa till huvudstaden med ett gäng godingar. Bland annat så besökte vi golden hits för andra gången, vilket alltid är trevligt. 80-tals tema den här gången(melodifestivalstema förra).


Sen kom man hem på onsdagskvällen och då hade syster, Albin och syskonbarnet anlänt. Så dom har jag umgåtts med resten av veckan. Bio och såg min första Bondfilm i fredags, sen utflykt till slätberget igår, bland annat. 

Värst vad konstigt jag skriver. Men är för trött för att bry mig. HÅHÅHÅHÅHÅHÅH...


Aja. Imorgon börjar 2 veckors av dubbeljobbande igen. Tjoho!


Dagens låt: Brainstorm – My Star 

Hur kan jag ha missat den här sköna låten? och att det var ett eurovision bidrag liksom? 

Kollade in när dom var med i ESC och hahahha... helt crazy var dom. Men älskar låten.


Mjölkkartong!

Presentation


Lev här och nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards