Mot nya äventyr

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Albin - 6 november 2012 22:01

ÄNTLIGEN har jag lyckats få tag i de rätta tillbehören för att få över filmen från videobanden, som är inspelade med min gamla videokamera, till datorn. Har sen typ... 2007 "drömt" om att kunna föra över allt till datorn så jag kan sitta och redigera allt jag spelat in. Det är rätt mycket band jag lyckats spela in dom första åren jag hade den. Nu har jag inte filmat sen 2-3 år tillbaka. 


Så framöver kommer jag sitta och vara nostalisk medan jag kollar igenom massa inspelade saker. Kommer bli grymt roligt. Tur jag ska vara ledig i helgen så jag har tid att sitta med det.


Dagens låt: Kent – Beredd På Allt

Tycker det är dags för en Kentlåt nu, dom är ju trots allt bäst enligt mig. Kommer nog ta med många flera av deras låtar, finns så sjuuukt många underbara. Den här är inte den bästa, men tog den eftersom att titeln passar in på vad man måste vara på mitt jobb. Beredd på allt! Allt kan hända, gäller att göra det bästa av situationen.



Chokladnöt!

Ovido - Quiz & Flashcards