Mot nya äventyr

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Albin - 24 januari 2013 09:49

Uppdaterar lite har sa att ni som inte har mig pa FB vet att jag lever!


Min mobil ligger just nu i en pase med ris efter att ha varit i min ficka medan jag tog ett litet dopp i vattnet. 

Aven min digitalkamera, den ska jag forsoka ateruppliva senare.


Annars sa kanner jag mig valdigt nojd med Sydney vistelsen. Vi hade ju varmerekord andra dagen pa 46 grader, fick vi reda dagen efter... men vi tyckte det var svart att andas...

Sen blev det en hel dag inne i city da vi sag operahuset och the botanical garden och lite sant man ska se.

Kan som sagt inte visa nagra bilder fran det tyvarr. Kanske senare. Hoppas!!


I tisdags lamnade vi iaf ett mycket soligt Sydney for ett MYCKET regnigt Cairns. Laste idag i nan lokaltidning att det var regnrekord. Har verkligen NASTAN regnat konstant sen vi kom. Darfor har vi knappt gjort nagot har an. Dock har vi satt nagra tuffa faglar och fladdermoss!!! flera tusen!!! Bokstavligen, det var som en skrackfilm igarkvall nar vi skulle ga och kaka middag, himlen var full av dom! Stora var dom ocksa. Haftig upplevelse.


Imorgon vet vi inte vad vi ska gora men pa lordag har vi bokat en tur i regnskogen!!!

Sa det blir inge snorkling i stora barriarrevet som jag sett fram emot, fanns typ inga turer imorgon och vi aker ju harifran pa sondag sa darfor fick vi valja mellan antingen regnskogen eller det. Snorkla kommer vi ju gora bade pa Fiji och Hawaii, regnskog far man inte chans att se ofta. Sa det var ett givet val.


Ha det bast alla!

Ovido - Quiz & Flashcards