Mot nya äventyr

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Albin - 6 september 2008 11:16

Då var flygresa 1 av 4 avklarad!


Allt gick bra från midlanda, höll dock på att glömma biljetten vid kontrollen... men kontrollen gick alldeles utmärkt!


Så nu sitter jag här på Arlanda och väntar...


Men det är SÅ SKÖNT att äntligen vara påväg :D

Det är värt all väntan!

Är dock rätt seg eftersom jag inte sovit så mycket inatt.

Familjen Larsson, utom Jakob, och Pernilla var hos oss för att ta avsked!

Julia följde även med till flygplatsen imorse tillsammans med mamma mormor och en tjej som bor hos oss.


Ska sitta här en timme till iaf, för att fördriva tiden, sen får vi se vad jag hittar på... men 14:00 ska jag träffa de andra från Explorica eller Explorius som de heter nu ;) ... Det kommer bli väldigt intressant :D


Sen halv 5 lyfter vi från arlanda och flyger mot NEW YORK :D WOHO!


Har vi tur så hittar jag även en dator där på hotellet som jag kan blogga från ;)


Sköt om er alla där hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards