Mot nya äventyr

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Albin - 22 september 2008 23:38

haha japp! Igar var vi inne i stan igen och da k'o'pte jag en laptop!

'A'r riktigt n'o'jd 'o'ver k'o'pet eftersom det var bra pris och den har allt k'a'nns det som! Kommer s'a'kert hitta nagra "missn'o'jen" med den senare men nu 'a'r den underbar!


Men jag kan inte ga ut pa internet med den 'a'n eftersom familjen h'a'r inte har tradl'o'st internet... 

Men jag och min tyska v'a'rdbror Nick, som ocksa har en Laptop, funderar pa att k'o'pa, eller ja, vi ska nog k'o'pa en router(?) som vi kan .... eh... haha vet inte, kan inte riktigt med det d'a'r men nagot ska vi k'o'pa, ska Nick k'o'pa sa att vi far tradl'o'st internet h'a'r hemma! Vi betalar halva priset var jag och Nick. 


och sa fort jag kan ga in pa internet med min ska jag ladda ner hotmail msn sa jag far prata av mig med alla som jag saknar darifran. 


MEN, det h'a'r betyder inte att jag kommer sitta 24/7 vid datorn! Nej nej!

Jag antar att det kommer bli r'a'tt mycket i b'o'rjan men jag g'o'r allt (n'a'stan) f'o'r att inte ha anledning att s'a'tta mig vid den ;) ...


Funderar faktiskt pa att borja spela basket! 

Ska h'o'ra villkoren med min gympal'a'rare imorgon typ... 


HEJDA!


Ovido - Quiz & Flashcards