Mot nya äventyr

Alla inlägg den 20 september 2008

Av Albin - 20 september 2008 19:17

Har inte bloggat pa ett tag eftersom jag inte matt sa bra.


Har varit otroligt tr'o'tt den h'a'r veckan, fattar inte varf'o'r...

Jag gar och l'a'gger mig vid 22:00 tiden varje dag och det 'a'r tidigare 'a'n vad jag brukade i Sverige...

Sen har jag blivigt lite f'o'rkyld... snorig... usch!


Men idag har jag verkligen sovit ut sa nu 'a'r jag pigg. Fortfarande snorig men inte sa mycket.


T'a'nkte iaf skriva lite om lunchen pa var skola:

Pa var skola finns det typ ingen matpersonal! Sa varje dag 'a're en l'a'rare som star och s'a'ljer mat i matsalen!
Mandagar s'a'ljer de typ k'o'tt i hamburgebr'o'd(?) ... vet inte riktigt vad det 'a'r haha
Tisdagar Subwaymacka
Onsdagar Pizza
Torsdagar Hamburgare fran typ mcdonalds
Fredagar Hamburgare eller korvmedbr'o'd fran nagon annan matrestaurang

Varje vecka s'a'ljer de det. Sa det 'a'r till exempel pizza varje Onsdag!
Sen finns det 2 typ godis/Snacks apparater :P ...
Sa jag 'a'ter inte lunch sa ofta...


Igarkv'a'll var jag hos min "local cordinater".

Det var hennes dotter och 2 s'o'ner, hennes utbytesstudent fran Sverige som bor d'a'r, 2 andra utbytesstudenter som bor hos henne tills de hittat familjer ( T'a'nk att de finns de som inte fatt familj 'a'n! Ska verkligen vara glad), och 3 av deras v'a'nner... eller nat. Var en kille pa 14ar och en pa typ 16-18ar och en tjej pa typ 14-16ar... verkligen skit svart att gissa alder pa amerikanska ungar! haha

Han 14aringen sag ut som han var 10iaf... 


Well... idag kommer nog bara va en lugn och seg dag h'a'r hemma.

VI kommer nog inte aka nagonstans iaf eftersom bensinen 'a'r sa otroligt dyr nu! ca 4 dollar! Dubbelt sa mycket som i Sverige typ? ... Ca 13kr i sverige va? och 4 dollar = 4 ganger 6 typ = 24 ... mm haha jag var tvungen...


ATJO pa er...

Ovido - Quiz & Flashcards