Mot nya äventyr

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Albin - 3 april 2009 21:29

Wohoooo!

Om några minuter bär det av!


Tänkte bara medela att jag fått sommarjobb! Underbaart!

 Får se om det blir fler... men 1 är iaf bättre än inget :)


Alldeles nyss efter skolan så träffade jag Rebeckas pappa(Rebecka är svenska utbytesstudenten på min skola), haha och det var så weird att prata med honom. Ren stocholmska så det var väldigt förvirrande.

Vet inte hur jag ska förklara men det var som att jag blandade Amerikanska, Stockholmska och Norrlänsdska när jag pratade med honom och, jag lät så dum. hehe men det var roligt att få prata med en vuxen svensk som inte är i familjen, och öga mot öga. haha och vi skakade hand i typ flera minuter kändes det som! ... Men det var roligt!


Ska slänga ner de sista sakerna nu och sen åker vi nog!

Bye South Carolina! See you soon!

Av Albin - 3 april 2009 00:36

Då har man skaffat sig en date till Prom!


För er som inte vet det så är Prom skolbalen!

Den är 25 April!


Fråga första tjejen igår, men hon hade andra planer sa hon.

Så idag på lunchen frågade jag Chyanne, och hon blev väldigt glad och överaskad att jag fråga! Kommer bli trevligt att gå med henne! :D

 Hoppas bara att hon förstår att vi går som kompisar... vill inget mer, hehe.


Men jag måste packa för redan vi åker på direkt efter skolan imorgon!

och måste plugga för 2 History prov!

Latin America i World History och Andra Världskriget i US history!

kul kul... (inte).

 Men det ska väl gå bra...


Justja! Har klippt mig idag. Är ritkgit korthårig nu, det var längesen.

Känns annorlunda men rätt skönt faktiskt.

Är väl rätt nöjd. Men just nu äre stylat och det gillar jag inte så mycket och måste raka bort muschen och har en stor finne på kinden, så ja...!

 Men jag är nöjd!


Får se om jag kan blogga något från Florida! Men det tror jag :)

Swiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisch!

Ovido - Quiz & Flashcards