Mot nya äventyr

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Albin - 6 april 2009 05:12

Tankte bara skriva ett snabbt inlagg for att visa att allt e super!


igar var vi till 2 olika strander och sola och badade och hade det mys.

Pa kvallen akte vi till en ganska stor spelhall och roade oss lite.


Idag akte vi till standen igen och sola och bada, det var stora roliga vagor, det gillar vi! :D

Sen pa kvallen akte vi for att ata lite, eller na, mycket Seafood!

OCH JAG AT de mesta! t.o.m Alligator! ...

Var kanske ingen hojdare men jag testade iaf, och det ar ett stort steg for mig! For 2arsen hade jag inte ens rort den dar maten.


Men jag har det toppen har i Florida och langtar nu OTROLIGT mycket tills man ar har med sin kara riktiga familj, BARA ca 2Manader kvar!!!

aaah vad jag langtar! :)


och jag lyckades att inte branna mig sa mycket ocksa, kanns bra!

Har valdigt latt for att branna mig!

Aja!

Sol pa er! (haha?)

Ovido - Quiz & Flashcards