Mot nya äventyr

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Albin - 12 oktober 2012 10:30

Snaart går jag till bussen och åker in till tågstationen där jag ska möta Evelina!

Sen tar vi tåget till EMELIE i Östersund!!! 

Äntligen ska vi få spendera lite tid tillsammans, som jag har saknat det.

Älskar verkligen dessa 2 brudar, dom gör livet lite enklare att leva.


Dagens låt får bli: Icona Pop – I Love It Eftersom jag älskart helt enkelt!


Bjuder på denna bilden! (Vi står i en rulltrappa... men ändå lyckades iaf tjejerna se awesome ut!)

 

Av Albin - 12 oktober 2012 00:08

Det bästa med den här dagen är att dom ringde från Alen och undrade om jag kan jobba varje dag 8 - 13.15

Vilket jag självklart vill, har ju redan fått lite ångest över att min budget är alldeles för liten inför resan.

Så från och med tisdag så kommer jag jobbajobbajobba! Mitt sociala liv får lida för det, men så är det. 

Det är dock bara tillfälligt, typ 2-4 veckor. Men jag är glad för varje extra timme jag får. Typ.


Bakade världens godaste kladdkaka ikväll. Tredje gången jag gör just den här kladdkakan. Det är en LCHF variant som jag blivit helt galen i. Det är något med konsistensen som gör att jag älskar den. Får se vad mina älskade vänner tycker imorgon hihi. Nu måste jag lägga mig så att jag orkar upp och packa imorgonbitti.


Justja ska börja med att varje dag länka en låt som jag lyssnar på just nu.

Idag får det bli Yiruma – River Flows In You!


Det var ungdomsgudtjänst i njurundas kyrka i måndags och då var det en tjej som spelade denna låt.

GRYMT duktig var hon och gillade verkligen låten. Skön låt att bara slappna av till.


God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards