Mot nya äventyr

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Albin - 19 oktober 2012 23:52

Det som är bokat hittils är:


Stockholm - Dubai

Dubai - Australien

Australien - Fiji


Gaalet är det. Längtar så sjuuukt mycket tills det är dags att ge sig ut på det här äventyret.


Den 10 januari börjar resan. Det är då vi flyger från arlanda mot Dubai, där vi kommer spendera 5 dagar innan vi flyger vidare till Australien, där vi kommer vara nästan 4 veckor! Vi ska besöka Sydney, Cairns och Melbourne. Sen reser vi vidare mot Fiji! Det är vad som är bokat.


Men planen är att vi även ska besöka: Hawaii och Mexico (Cancun)

sen även en del av västra usa sen avsluta med en tågluff på östra sidan från Miami till New York!


Nu kanske ni undrar: Ska jag resa alldeles själv?

Nej det ska jag inte. Ska resa med en tjej som heter Cecilia. 

Vi började snacka på en sida som heter backpacking.se , en sida där man bland annat kan söka efter andra människor som har ungefär samma residé som en själv. Jag och Cecilia hade väldigt lika planer och har snackat fram och tillbaka och bestämde tillslut att vi reser tillsammans. Ska bli otroligt roligt att resa med henne. 


Nu vet ni lite mer om det, uppdaterar när vi vet mer.


Dagens låt: Lars Winnerbäck – Jag fattar ingenting 

Bara för att jag länge drömt om att kunna åka ut på en sån här resa, och nu är jag verkligen på gång!!

Svårt att förstå. Kommer nog inte fatta det förrän vi står på arlanda. 


Tjao!

Ovido - Quiz & Flashcards