Mot nya äventyr

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Albin - 18 oktober 2012 23:30

Bokade precis ännu en flygbiljett!!! Så nu är det bokat till tre st destinationer!!! 

Skriver mer om detta imorgon (hoppas jag).


Har fått klagomål om min bloggdesign... hahaha. Är inte förvånad. Skrikig blå och ful header.

Jaja jag vet! Men sen så är jag ingen bloggexpert, speciellt när det gäller design, och satsar inte direkt på att göra bloggen populär, såå därför skiter jag NÄSTAN i det. Ska fixa ny header, för denna gjorde jag bara väldigt snabbt för att ha nånting där. 


Dagens låt blir denna: Magnus Uggla – Jag Skiter 

För jag skiter helt enkelt i allt. Iaf just nu i bloggdesigner.

Haha nä men det är en skön låt. Är inget stort fan av Uggla men är uppväxt med hans låtar eftersom brorsorna lyssnat mycket på honom. Så många låtar påminner om barndommen osv...


Förresten så blir det bara dagens låt då jag skriver blogg via datorn. Vet ej hur man länkar med mobilen.


Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards