Mot nya äventyr

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Albin - 9 februari 2009 23:14

Helt plotsligt borja jag tanka pa gott och blandat godisarna!

Man saknar de litegranna! ;)


Funderar pa om jag ska ta och utmana er kara lasare!

Var femte kommentar till mig sa ska jag skriva ett inlagg!

Alltsa, om jag loggar in och har 5 kommentarer = Dax att skriva nytt inlagg!

Om jag loggar in och har 1-4 kommentar = Ok vantar med att skriva ett inlagg! (Om jag nasta gang loggar in och har 1 inlagg plussas de ihop = 5)

haha, vad sager ni om det?

Gor detta for att jag vill skriva oftare och ha fler lasare!

Forstar att jag tappar manga nar jag inte skriver sa ofta...

Grejen ar ju den att jag loggar in pa bloggen mycket oftare an jag skriver inlagg! Men om jag da utmanar er, jag e ju ingen forlorare, da maste jag skriva ett! Later sakert jatte dumt och sa, och inte sakert att det kommer lyckas. Men bara for skoj skull! :)


Den har Lordagen var vi pa bio!

Jag, Becky, Nick + hans tjej, Chris + hans tjej och en kompis!

Vi sag "yes man" med Jim Carrey!

Riktigt rolig film faktiskt! Sa harligt weird de va haha...

 Juste! Pa Fredagen var Hope har hemma hos mig for forsta gangen!

Vi satt vid datorn och camade/mickade med Mallsan!

Sjukt roligt! forsta gangen jag camade/mickade med nagon fran Sverige!

Saknar verkligen henne. Vi som brukade va med varandra varenda dag typ... inte riktigt, men ofta!


 Det var allt for denna gangen!

Skriver inte mer eftersom jag kanske maste skriva ett imorgon? ...

Beror pa er det ;)


Kann er utmanade!





Ovido - Quiz & Flashcards