Mot nya äventyr

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Albin - 22 februari 2009 02:54

Idag vaknade jag vid 6-7 tiden på morgonen och hörde hur Chris och Nick blev väckta och gjorde sig iordning för att åka på Lördagsskola!


Här får man bara missa en lektion 10 gånger, efter det får man IG i det ämnet. Men man kan gå lördagsskola som tar bort 1 missad lektion för varje ämne som jag förståt det. Nick och Chris har missat 10 eller mer så de måste gå, men inte jag, jag har bara missat 2 lektioner 2 gånger och 2 lektioner 1 gång tror jag, fasst det är fel borde vara 4 lektioner 3 gånger men men.... spela roll....


Så när de kom hem hade jag typ precis vaknat, vid 12 tiden.... hehe inte alls avundsjuk på de!

 Fasst tydligen hade Nick suttit vid hans dator hela tiden och snackat med sina tyska föräldrar så han led inte så mycket...


Annars har jag väl inte gjort så mycket idag.

Jobbat lite på mitt World History projekt som måste vara klart på Måndag.

Har massor kvar så måste nog sitta hela dagen imorgon med det.


Nu börjar vi alltså om från 0!

Såå det är bara att fortsätta kommentera ;)

lalalalalalalala

Ovido - Quiz & Flashcards