Mot nya äventyr

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Albin - 18 februari 2009 22:41

Japp! Iförrgårkväll hände det igen!

Så himmla typiskt!

Hände en sak som fick mig på dåligt humör och jag ville bara skriva om händelsen innan jag gick och la mig. Blev ett långt inlägg om typ varje detalj och grejs.... sen precis när jag trycker på "spara inlägg", kommer jag på att jag inte kopierat inlägget OCH DÅ SÅKLART kommer jag till sidan kan inte visas grej och allt försvann... det gjorde mig ännu mer "deprimerad".


och nu vill dansken sitta så får skriva senare... (typiskt).


och bara för att inte skapa förvirring så:

jag får såklart skriva inlägg innan jag fått 5 kommentarer, bara det att jag MÅSTE skriva efter 5 kommentarer :)

och det börjar inte om nu. Fortfarande 3 kommentarer!


Så om 2 till MÅSTE jag skriva igen hehehe...

På kort återseende...

Ovido - Quiz & Flashcards