Mot nya äventyr

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Albin - 15 februari 2009 15:59

7 kommentarer!

Ni tar detta pa allvar! Jatteroligt :D haha


Da galler det bara att hitta angot att skriva om... och det borde ju inte vara svart alls! Finns ju miljarder saker att skriva om... bara att bestamma sig om vad man ska ta nu!


Igar tidigt pa morgonen kom Dansken till oss!

Han ska bo med oss nagra dagar eftersom hans vardmammas pappa dog, sa hans vardfamilj aker upp till Pannsylvania pa begravning.

Sa det ar ju skoj! Dansken ar rolig.


Va ju ocksa till doktorn, och det var ringorm. Sa nu har jag fatt nagon salva jag ska smorja pa 2 ganger om dagen i 2 veckor. 

Sa det gjorde inte ont, det smaka inte illa, men det tar lang tid... men det ar val ok antar jag.



Fick tva alla hjartans dag presenter!

1 fran min engelska larare som hade gjort en liten sak till ALLA sina elever!

 Skrivit varat namn pa varan sak och allt! Hon ar sa rolig, gillar verkligen sant, hon e ju ganska ung ocksa. 

Sen fick jag 3 glas och lite godis av mormorn Becky!

Sa det var ju roligt!


Har visst glomt att skriva att vara maids/Hembitraden har slutat!

Det var for stokigt for att de skulle kunna stada! (haha) sa de slutade...

Sa nu maste vi alla stada extra varje dag eftersom att vi maste ha det skinande rent! Det kanske inte ar lika roligt... Men jag ar faktiskt duktig pa att stada! 


Men nu borjar det bli dax for att aka till kyrkan! 

Sa vi hors efter minst 5 kommentarer till! :D

Manga hjartan till er!

Ovido - Quiz & Flashcards