Mot nya äventyr

Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Albin - 1 juli 2008 23:22

06:54 visade klockan när jag vaknade imorse... eller det var väl typ andra-tredje gången jag vaknade men det var då som jag klev upp å fick panik! Vägrar komma för sent till jobbet!!! ... Klädde på mig sprang ner och tog de sista 2 bananerna å cyklade sedan iväg till bussen.


Det blev ännu mer kaos när jag kom till sjukhuset. Frukostvagnen var försenad. 8:00 ska frukosten delas ut och vagnen kom typ tjugo över... och då tar det sin tid att göra i ordning brickorna också :P ...


Men annars var det bra... fick åka ett ärende idag igen med sparkcykel!! <3 Skulle åka ner och lämna in en hörapparat... haha jag fick dricks av tanten som ägde den. 30 kr ;) ...

När jag började här för 2veckor sedan så tänkte jag: shit, jag vill inte mata någon!!! För det kändes typ läskigt av någon anledning... MEN idag fick jag mata en tant och det var inte så hemskt faktiskt 8) ... höhö!


Ikväll har jag varit hos Ann i hennes lägenhet och firat hennes födelsedag! Vi var ca 12st där och det var hur kul som helst. Var så längesen jag träffade de gänget, alldeles FÖR längesen :S ...


Men nu har jag grymt ont i huvudet och känns som jag ska tuppa av närsomhelst och mår inge vidare helt enkelt ... måste verkligen sova ;S 


Frid! 

Ovido - Quiz & Flashcards