Mot nya äventyr

Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Albin - 4 juli 2008 16:48

japp japp!

Snart drar jag till umeå... bussen går om en halvtimme!!!!

Det hade jag räknat med länge men jag hade inte räknat med att jag skulle missa gatufesten heelt. Det var liksom, i mitt huvud, 2 olika helger! MEN nu var det inte så... Ska hjälpa min kära syster att flytta in i hennes nya lägenhet ;)

 Fasst ok ... missar inte GF helt för jag såg faktiskt några minuter av smultron och sång idag efter jobbet 8) ... Skulle leta upp någonstans att äta och jag hittade många ställen men kunde aldrig bestämma mig så det slutade med att jag köpte en liten mjukglass och åkte hem istället ;D


I övrigt så orkar jag inte vänta på min placering längre så jag säger upp mig!

Näääää men det är faktiskt jobbigt att inte veta vart och när man ska åka nu när det inte är så lång tid kvar...

Så de får gärna ringa NU! hehehe!


Nu måste jag packa och åka till bussen!


/HansomdissarGFförsinsyrraiUmåe<3

Ovido - Quiz & Flashcards