Mot nya äventyr

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Albin - 10 juli 2008 22:48

Igår glömde jag skriva att jag var på topphumör hela dagen på jobbet!

Det var kul!

MEN idag var det typ tävrtom... vet inte varför men allt kändes bara jobbigt, kanske för att det var näst sista dagen!? ... vem vet.


Men innan jag gick idag hann jag lova att jag ska fixa "sista dagen"-fika imorgon. Det kom jag på vid 7 tiden ikväll så då sa jag till brorsan att vi måste åka och handla! MEN såklart kunde inte han det för han skulle PRECIS åka in till stan för att planera en tysklandresa... eller nåt!


SÅ han skjussade mig till Kvissle men sedan fick jag klara mig själv!

Jag köpte lite, öh .... rätt mycket, för jag köpte lite andra saker också (måste passa på när man har mammas Ica-kort)... Nä men det var inga onödiga saker...

Så jag tog de 2 kassarna och började vandringen hem! ...

Otränad som jag är så fick jag otroligt ont i armarna, axlarna, händerna, fingrarna ja allt man kan få ont i från axeln och utåt(?) ...

aja, tillslut ringde jag efter min räddare i nöden: mallsan!

Hon kom med sin cykel som gjorde allt såå mycket lättare!

Jag fickk t.o.m sno hennes cykel hem! men bara om hon fick komma å äta hos mig och sedan sno tillbaka den... typ ...


Nä nu måste jag sova (övertala mig själv) så jag är hyfsad pigg sista dagen!


Oik Oik!

Ovido - Quiz & Flashcards