Mot nya äventyr

Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Albin - 5 juli 2008 23:39

Enligt mig så klev vi upp alldeles för tidigt imorse. Även om det var vid 9-10tiden så jag skulle behöva sova ut ordentligt... till 11 iaf (a)

 Jag sov på en madrass i syrrans lilla kök (den fick typ precis plats) medan de andra 3, föräldrarna och syrran, sov i sovrummet/vardagsrummet/matsalen som är samma rum (en 1:a helt enkelt)...


Vi, eller jag gjorde inte så mycket, men mamma, pappa, syrran och syrrans kille Albin, som kom efter ett tag och när han är i närheten får jag heta Abbe, de jobbade på för fullt och byggde hyllor, satte upp speglar (4st och hon har fler...), plocka upp saker ur lådor, med mera...


Vid 5 tiden satte vi oss i bilen och åkte till Albins familj som jag mamma och pappa skulle träffa för första gången. Det var spännande! Men det gick bra, de var väldigt trevliga hehehe.  Han har 3 syskon men bara 2 som var hemma för den tredje var i Sundsvall på gatufesten... 8)

Men vi stannade där läänge å åt och pratade å pratade å pratade å lite sånt dära. Tillslut insåg vi att det började bli sent så vi tog adjö som real friends och längtar såå till nästa gång vi ses!... inte riktigt men whatever.


Nu ska jag sova på min sköna madrass i det lilla köket igen! :D


Kraaamar från ett kyyyligt Umeå! (hihihihihihihi...)


Ovido - Quiz & Flashcards