Mot nya äventyr

Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Albin - 2 juli 2008 22:31

WOHO! 'hoppa och dansa' 

Äntligen har jag köpt biljett till Lars Winnerbäck :D:D:D <3<3

 Så nu äre bara å träna in så många texter som möjligt ;)


SES VI DÄR ELLER? 8)


Fick använda sparkcykeln idag också mohaha<3 :)

Åkte ner till kemlabbet med nå blodsak...

Annars som alla andra dagar...


Fick bajsont i .... öh... typ ovanför rumpan och under ryggen(?)... Midjan fasst bak? o_o ... på höger sida! DÄR fick jag bajsont idag! Jag gjorde inget jag bara satt å åt hemma så typ knäppte det till där som om en muskel sprängdes bara sådär... kunde knappt röra mig för det gjorde så ont...

Men nu äre ganska bra, fasst det känns fortfarande om jag typ böjer mig ner...


jaja! Ska sovaa...


/ingen soldat!

Ovido - Quiz & Flashcards