Mot nya äventyr

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Albin - 3 juli 2008 22:26

Det var den jobbigaste morgonen idag. I ungefär 3 timmar var det en patient som satt och skrek ungefär samma saker så det lät i hela avdelningen... stackarn... man vill så gärna hjälpa men det går ju inte.


På bussen från stan var jag helt borta. Så otroligt trött, jag måste ha varit i någon sorts dvala. SÅ jag bestämde mig för att gå och köpa en glass på momangen så jag orkade att cykla hem sen.

Den satt fint! Blev hyfsat pigg och satte mig på cykeln och cyklade över bron och upp för alla backar... när det bara var ca 100meter kvar  kom jag på att jag hade ovanligt lite kläder på mig... DÅ insåg jag att jag glömt jackan på en stol på momangen! Jättekul! ... Men jag ringde Mallsan som var i stan och hon hämtade den när hon skulle hem ;) ...


SÅ har man fått reda på vilka man kommer gå i samma klass med efter USA. Det var typ 3st tror jag som jag vet vilka det är, som gick på Nivrena. 5st killar var det också i denna klass! Så då blir det 1 mer kille än förra klassen, när jag börjar. Nä men det blir intressant :) !


/Hansomdissarsinklass 

Ovido - Quiz & Flashcards