Mot nya äventyr

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Albin - 5 juni 2008 15:56

HÄÄHÄHÄH!!1 Jäpp jäpp, Julia här!

Här sitter jag och duger. (HEHEHE Ronnie in my heart typ)

Det är tusen grader varmt ute och typ 500 grader inne. Det är så jävla varmt. Huvudet funkar inte som det ska och världen är allmänt störd.

Det är varmare än i Brasilien. *allmänbildad*

Typ. Aa. Det är sämst att vara förkyld när det är 40 grader ute, japp! (hehe, bäst. alltså, inte sämst som i bäst. utan japp som i bäst. eh.)

Näe. Dags att bege sig hemåt, som att jag inte redan är hemma.

fredde g hälsar!


adjö.

Av Albin - 5 juni 2008 15:22

Har inte varit i skolan på 2 dagar nu. Har liksom inte orkat... Men det känns som att vi inte gör något nu ändå... bara är där och... är! Eller så gör vi onödiga uppgifter som vi bara gör för att ha något att göra. Då tycker jag att det är bättre att jag stannar hemma och gör viktiga saker som jag har kvar att göra. Å jag gör de faktiskt!

 Fasst idag tänkte jag faktiskt åka in. Jag klev upp vid 8 tiden? och gjorde färdigt en uppgift till ULSen, sen när jag kollade på klockan såg jag att jag missat bussen som hade tänkt att ta. När jag väl lyckats ta mig till kvissle mötte jag Mallsan. Åkte in med henne som skulle träffa Isabellisen. De lät så trevligt att jag hängde med dem. Men jag TÄNKTE faktiskt ta haga bussen 12:50, men det blev inte så...


Jag har 2 sommarjobb i sommar. Först på sundsvalls sjukhus vecka 25-28. Sedan är jag ledig vecka 29. Vecka 30 ska jag sommarjobba åt församlingsgården. Vecka 31 fyller jag och mamma år så så blir det väl kalas i sommarstugan som vanligt. Sen kanske det blir avskedsfest för mig också samtidigt... vem vet. 


Jaja, nu ska jag väl ligga å dö lite sen ska jag se om jag har nå fler viktiga uppgifter att göra ;)


/Coolingen (intee hihihihihih) 8-I

Ovido - Quiz & Flashcards