Mot nya äventyr

Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Albin - 29 juni 2008 23:07

Grattis Spanien!


Jag tror jag har börjat gilla fotboll lite... Nu när EM är slut å allt :P

Nä men det är rätt roligt när man hejar på något av lagen!

I USA kommer jag gå på massor av matcher eftersom det är väldigt vanligt där så då äre väl bra om jag börjat gilla det, skulle vara jobbigt annars ^^ .


Imorse bestämde jag att nu ska jag börja lägga mig vid 22 tiden varje kväll, eftersom att jag varit alldeles för ohälsosamt trött den här veckan... men det får nog bli f.o.m imorgon eftersom ikväll misslyckades jag... kommer nog inte lyckas så bra sen heller men men... ska iaf försöka :)

Ni får säga åt mig om jag är inne på msn efter 22 ^^ höhö


Aja God natt!

/Hansombörjatgillafotboll!?

Ovido - Quiz & Flashcards