Mot nya äventyr

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Albin - 30 juni 2008 22:21

Fick jobba i köket idag!!!

Jag brukar bara få dela ut brickorna med mat på men idag fick jag som sagt stå i köket och bre mackor, BRYGGA KAFFE!!! lärde mig det idag 8), fylla på juice och mjölk i massa glas å lite sånt dära... Tydligen kommer jag få jobba stora delen i köket framöver eftersom hon som brukar det har typ gått på semester tror jag...


Annars har man variGt (det var med flit..) med Mallsan idag och det var ju kul... Nä men det är väl alltid kul herherheheheh å oseriöst eller nåt... Nä men vi typ åt och sjung singstar som vi inte gjort på år! HAHA vi läste också våra gamla blogginlägg höhö det var typ kul... SÅÅ oseriöst...


Nu har jag ca en halvtimme på mig att lägga mig vid 22 tiden 8) :D:D


Skinkpaj! 

Ovido - Quiz & Flashcards