Mot nya äventyr

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Albin - 18 juni 2008 18:25

Om jag,ni,vi,alla har tur, så kanske det blir 1 till inlägg imorgon/ikväll innan jag ger mig av söderut!

Imorgon ska jag börja klockan 7!!! på sjukhuset! ... börjar snart känna mig som dig Sabbe! Måste typ kliva upp... 5? ... Hur jag nu ska klara det när det är fotboll ikväll! På tal om det! jag som aldrig tyckt att det är kul med fotboll längtar faktiskt till kvällens match! När det är Sverige som spelar då går det bra. Men annars klarar jag verkligen inte av att sitta å kolla på några som jagar en boll... 8)


MEN, som sagt... börjar 7 imorrn eftersom att jag måste sluta vid 11 tiden?

För ca 12:30 ska jag med tåget ner till Gislaved!!! WOHOO!

Fira midsommar med mina 2 älsklingar :) Dino och Sakiba! <3

Dino fyller 7år på midsommarafton och jag har varit med på alla hans födelsedagar sedan han fyllde... 2-3 typ. Varför och vem han är tar jag inte här! Det får ni fråga privat isf om ni inte vet och vill veta!

 Där stannar jag iaf till på söndag! Då tar jag ett natt-tåg och kommer till Sundsvall klockan 03:54 på måndag morgon, börjar 8-9 på sjukhuset!

Så det kommer inte bli min "bästa dag på jobbet" skulle jag tro... 

 Såå för att sammanfatta: Jag kommer måsta ta uppehåll från bloggen! Kanske kommer ett till ikväll/imorgon men annars inte förren på måndag!


Det var lugnt på sjukhuset idag. Gjorde typ ingenting, eller jo men det kändes som jag inte gjorde det... Fast gjorde nog mer än de andra dagarna. Äh spela roll... det gick fort idag iaf.


/Uppehållaren



Ovido - Quiz & Flashcards