Mot nya äventyr

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Albin - 2 juli 2009 00:59

Har insett att "Rap das armas" är en låt av de många låtar jag typ hatar första gången jag hör men sen blir bättre och bättre för varje gång jag hör den... nu är den riktigt skön!


Var in till stan och hämtade ut biobiljetter idag med Pernilla!

Träffade då rätt mycket folk, t.ex Dennis, grymt kul att se honom igen och hans tjej! De passar så bra ihop! Jättetrevligt par, haha!

 Ibland blir jag så glad för andra människor...


Ska nog ändå gå en dag på gatufesten. Man måste ju försöka vara social!

Men då är frågan vilken dag man ska gå. Men det löser sig väl!


Ska faktiskt bli skönt att börja jobba på Måndag, vet dock inte vilken tid jag börjar, men det löser sig också, bara ringa och fråga!

Ska bli så skönt att få cykla till mjösund varje dag!


Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards