Mot nya äventyr

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Albin - 11 juli 2009 14:40

Redan här kan jag varna om att de här inlägget kan va rätt jobbigt att läsa.

Inget viktigt inlägg helt enkelt! Behövde bara skriva av mig! :) 

Det är alltså mest för mig själv, så ni kan ignorera det. 


Vad skulle jag göra utan musiken!!

Utan den skulle jag just nu brytas ner totalt.


Var inte oroliga, behöver bara få skriva av mig.

Nånting måste ändras i mitt liv.


Blää...

Vet inte vad jag vill.

Vet snart inte vem jag är.

Känns som jag ändrar mig varje dag.


Men som sagt. Riktigt så illa är det väl inte.

Längtar därför tills skolan börjar så jag får komma ut!

Få träffa alla vänner och påminnas om vem jag är.

Om hur jag vill vara.

Man ska ju vara sig själv, jag vet. Men hur är jag när jag är mig själv?

Jag tror jag vet. Men om jag är det fullt ut är det typ ingen som vill va med mig. Ingen kommer våga. Men varför bryr jag mig om de?

För jag vill. Jag bryr mig om alla.


Så jobbigt. Vet hur många som helst som jag skulle vilja ha jättebra kontakt med, umgås med, ha roligt med. Men av någon anledning klarar de helt enkelt inte av att vara med mig. Men det är väl så livet går till.


Vänner betyder så mycket för mig. Men varför är jag så dålig att behålla de?


Nä nu måste jag sluta. Orkar inte göra det för mycket "stackars mig" ....

jag klarar mig alltid.


Hoppas ni mår bra där ute! :)

jag mår bra, så länge musiken inte sviker!


Puff

Ovido - Quiz & Flashcards