Mot nya äventyr

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Albin - 7 juli 2009 22:34

Så grymt trött... häck-klippningen tog slut på alla mina krafter idag.

och vi är inte färdiga än. Tagit alla toppar och börjat med sidorna.

Imorgon lär vi bli färdiga med det. Undrar vad vi får göra efter det!


Imorse gjorde jag ris som jag skulle ha till lunchen! Inte alla dagar jag gör det på morgon. Men jag blev så stolt för jag brände det inte!

Det blev jättebra! Skitnöjd var jag, haha.


Efter jobbet åkte jag in till stan för att hitta körskolan "M", som syskonen tagit sitt körkort hos. Hittade det tillslut men det var precis när de stängde så får åka in någon annan dag.


Men som sagt, min kropp är död, och orkar knappt ha mina ögon öppna, så bäst att jag lägger mig!


/Häckklipparen

Ovido - Quiz & Flashcards