Mot nya äventyr

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Albin - 4 juli 2009 18:33

Gårdagen blev riktigt lyckad!

Godkänd bra musik och fick träffa rätt många godingar!


Fasst det fanns ju de som ignorerade mig, typ se mig och sen vända ryggen till och vänta tills jag gått förbi... haha!

Men som sagt, jag träffade många som var jätteroliga att träffa! Även om man inte hann, eller kunde snacka så länge så vet jag att de finns kvar!

och det är toppen!


Kollade iaf på Miss Li, Backyardbabies och Moneybrother!

Såg iofs lite av Ulf Lundell också men så lite så det räknas inte...

Hade dock knappt hört några låtar från någon av de 3, men det funkade.

Självklart roligare när man kan sjunga med, men festivaler är väl till för att upptäcka musik också, och det gjorde jag ju!


Träffade några från 1:an klassen igår också, och det gjorde att jag påmindes om hur jobbigt det är att jag inte kommer gå med den klassen nå mer!

Gillade faktiskt den klassen riktigt mycket börjar jag inse mer och mer.

Men jag får ju gå med de på samma skola 1år till! och se de ta Studenten!


Fisksås!

Ovido - Quiz & Flashcards