Mot nya äventyr

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Albin - 3 juli 2009 14:37

Glömde skriva att jag vaknade med ett väldigt känslosamt sms i mobilen!


Först blev jag riktigt glad och lycklig för att jag ska börja 9 timmar istället för 5 som jag trodde, sedan såg jag när jag börja: 7!

Jag som ska cykla! Men då såg jag också att det är inte Mjösunds kyrkogård utan Njurundas Kyrka, kyrkogård!! Då blir det ju typ... vad kan det vara. En kvart längre att cykla iaf, så då måste jag typ kliva upp vid 5 varje dag om inte tidigare. Men jag klarar mig! Mina arbetskamrater är helt ok! :D


Hurra för sommarjobb!

Av Albin - 3 juli 2009 14:33

Men det känns som att jag måste göra 100saker innan man åker in!

Fasst det är väl bara att duscha, hitta busskortet, hitta hemnyckeln, bestäma sig för vilka kläder man ska ha på sig, kolla om batteriet i kameran är laddat, om inte, ladda det... ge kaninerna vatten... det var väl allt?

Hitta busskortet känns som den största utmaningen dock... kan vara VARTSOMHELST i mitt rum. Eller nä den är i någon av usaväskorna!

Råkade ju ta med det dit men sen vet jag inte vart jag packa ner det.


Aja det löser sig! :D


Ovido - Quiz & Flashcards