Mot nya äventyr

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Albin - 20 juli 2009 23:52

Bara att börja rösta igen! :D


Skulle ju vara roligt att lägga upp lite videoinlägg om min vardag och så...

Förvänta er inte att jag alltid kommer vara så seriös då bara!


Men självklart har mitt minneskort blivit helt konstigt nu, så måste fixa det först! Men hoppas första kommer den här veckan! :)

Är lite nervös faktiskt... men varför ska jag vara det...


Hoppas ni tycker det är en rolig ide!


Annars så vare första dagen med vägkyrkan idag!

VAD FORT DET GICK!

4 timmar är ju ingenting nu efter att man jobbat 9, haha!

Riktigt kul och jobba med Matte också, även om vi inte gjorde så mycket..

Får se om det blir honom igen imorgon, annars göre inte så mycket om det inte blir så! Kvittar för mig! :) 


Woaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards