Mot nya äventyr

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Albin - 14 juli 2009 22:09

Imorse vaknade jag och kollade på klockan. 5:45 var den...

som vanligt tänkte jag. Men sen såg jag att det var 5 och inte 4:45!!!

Brukar ju kliva upp 5! Så då hade jag försovit 3kvart. Fick lite småpanik.

Studsa upp ur sängen och sprang in i duschen och... klarade mig rätt bra.

Kom i tid också, elr typ 2min försent. Kung man är! Yeaah!


Fick rätt ont i ryggen av arbetet idag. Men det har gått över nu.

Så vare med det.


Har kollat in lite kändisbloggare idag. Typ gaybloggen och kissie.

haha, tänkte ett tag att det skulle vara kul att vara som de.

Fick stor lust att göra ett litet videoklipp där jag sitter och pratar om hur bra och snygg jag är! haha... ni fattar säkert inte det roliga. jag gör! :)


Tror knappt någon läser min blogg längre ändå. En av mina aktiva läsare jag hade sa nyss att det bara var kul medan jag var i usa, och så är det väl.

Förväntar mig inte att ha så många nu, har ju bloggen mest för mig själv som sagt. Kul att ha och se tillbaka på allt.


Tänkte mycket tillbaka på USAtiden idag på jobbet. Då blev det en såndär JAG GÖR VAD SOM HELST, SETT MIG BARA PÅ FLYGET DIT NUU! känsla...

För jag insåg att jag har ju haft det riktigt bra där! Vill gärna komma tillbaka dit många gånger för att besöka. Om man ändå var gjord av pengar.


Tidigt inlägg idag! Sova tidigt! Eller nu kanske man har tid att läsa lite!

YES! kung. var längesen.


'läsa läsa läsa'

Ovido - Quiz & Flashcards