Mot nya äventyr

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Albin - 5 juli 2009 19:08

Åh, ska bli så skönt att börja jobba imorgon!

Komma in i en vanlig vardag! Få lite rutin.


Imorgon eller någon dag i veckan ska jag åka till stan efter jobbet och gå till en körskola för att få lite information! Skulle vara så skönt att ha det gjort, och jag är ju rätt sent ute nu när alla kompisar börjar få körkort!

 Ska bli spännande, jag som knappt vet någonting om att köra bil, haha!

Ännu ett bevis på att jag inte är som alla andra killar.


Planerar iaf att kliva upp halv 5 imorgon. Kommer jag klara det?

Brukar inte att ha så svårt att kliva upp. Då är det svårare med att lägga sig tidigt. Men vill sova 6 timmar iaf så... senast halv 11 måste jag lägga mig!

Få se hur det går...


Nu måste jag ut och vattna alla mammas blommor eftersom föräldrarna är i stugan just nu.


Fiskmås!



Ovido - Quiz & Flashcards