Mot nya äventyr

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Albin - 16 juli 2009 21:57

Jag har ideer, men vet inte om jag orkar genomföra de...

Men jag hoppas det, skulle vara roligt.

 Vi får se vad som händer framöver! :)


Dagen har gått onormalt snabbt idag på jobbet. Kanske för att vi fick göra lite annat, vi fick plantera om nåra plantor! Istället för att rensa ogräs, haha

och kanske var det för att vi 4 som jobbar jobbade tillsammans på samma ställe och snackade om allt mellan himmel och jord. Det är ju alltid mycket roligare. Även om det ska bli rätt skönt med sista dagen imorgon så kommer jag självklart att sakna det här jobbet och att vara med mina trevliga arbetskamrater! Tycker vi har fungerat väldigt bra tillsammans!


Ajuste, måste berätta om en händelse som hände... va nån dag i veckan.

Cyklade upp för backarna på Essvik och hörde plötsligt en pojke skrika:

MEN DU! .... DET.... DET ÄR JU HAN!! HAN MED KANINERNA!

VAD GÖR HAN HÄR?? VI CYKLAR EFTER HONOM!


haha... men som tur var, var inte kompisen så intresserad så de blev inge mer med det. Tydligen gick den grabben som såg mig i klassen som jag gjorde praktik i på Essvikskola, tog ju den klassen hem till mig så de fick se mina kaninungar, haha. Fick iaf känna mig lite känd där ett tag:
"Han med kaninerna!"


MEN JUSTJA!

Får inte glömma att skriva om gårdagen!

Äntligen fick man se Harry Potter och Halvblodsprinsen!

Den var riktigt rolig och så, men kände mig besviken.

Väntade mig mer fight och spänning... av någon anledning.

Typ i slutet ville jag ha lite mer action. Men det blire väl nog av i sista filmerna! :D Ååh måste man vänta till November nästa år på den.


Sedan efter filmen var jag med Mallsan och Pavve hemma hos mig.

Vi gjorde popcorn och glodde på varandra. Eller lite glodde vi på Pavves MÄSTERVERK som hon ritade till mig när hon gick i 5an, jag 6an, kom vi fram till. Men de stannade alldeles för länge, var så sjukt trött imorse!

Brukar va trött på morgon, men inte sådär överdrivet trött. Det va hemskt.


Nu ska jag klura vidare på alla mina ideer och se om jag ska satsa på nån av de. Skulle vilja börja idag, men vill inte sitta uppe för länge och vet inte om jag vill som sagt. Låter som jag planerar att ta över världen eller något annat stort, egentligen äre inge stort alls. Bara lite småändringar.


Plopp

Ovido - Quiz & Flashcards