Mot nya äventyr

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Albin - 6 juli 2009 22:12

usch vilken natt jag hade förra natten!

Kunde verkligen inte sova. Testade med allt!

Sova med täcke, sova utan täcke, ligga på mage, på rygg, på sidorna, nää funka inte. Då testa jag att räkna får! ... Räknade till 100, tror till och med jag råka gå tillbaka till 30 efter 40... iaf så var jag ingen MrBean när jag kom till 100. Han somna ju direkt på 100.

 Sen testade jag att ha på radion, fasst lågt. Nepp, då höjde jag... inget hände.


Tillslut tog jag fram MP3n och Lyssna på Winnerbäck!!

och han fick mig tillslut att somna! Men då var klockan typ 3... gick upp kvart i 5!


och det var ju också en liten miss. Räknade med att det skulle ta minst 1 timm att cykla till kyrkan, men det tog bara en halvtimme!!


Arbetsdagen har varit toppen iaf! jag älskar det. Att ha någonting att göra, så man får röra på sig och känna att man är till nytta.

Sen har jag ju en riktigt bra arbetarkamrat: Emma!

Riktigt nice att snacka med henne.


Men när jag kom hem idag så var jag så trött och hungrig så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men efter lite mat i magen mår jag bättre.

Men nu börjar ögonlocken bli tunga igen.

Kommer verkligen sova gott efter all den där häckklippningen!

Kommer dock säkert vakna med träningsverk i armarna.

Men det lever vi med! Väldigt mycket men nu...


Fick Spotify idag också, som jag velat ha så länge! Musiik!

Fick av en kille jag knappt känner... men han hade invite och kände sig för att ge bort 1 till mig. Asbra!


God Fnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards