Mot nya äventyr

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Albin - 25 juli 2009 22:11

hahaha!

Igår när jag cyklade hemifrån jobbet så cyklade jag där man springer statiol om man går på Nivrena! (inte många som vet men)

 iaf så kom jag i hög fart och HELT PLÖTSLIGT fick jag något stort och konstigt rakt på ÖGAT!


Stannade cykeln genast och stod stilla i typ 3 minuter... bara stirrade.

Första tanken var en stor äcklig flygandes skalbagge, men nej.

Finns inte så stora skalbaggar och jag kände en vinge!

Det var en fågel!!! Helt sjukt.

Kollade runtom där den träffade mig för att se om den låg skadad på marken, men såg den inte någonstans. Så den klarade sig nog.

Jag också. Gjorde egentligen inte så ont, hade vart värre om den flög IN I ögat! Finns anledning att man har så bra ögonlocks reflexer (A)?


Men sen på hemvägen drog jag massa "Har en fågel i ögat skämt" för mig själv! Ni vet den som går typ:

Första: Vet du vad?

Andra: Va?

Första Vet du vad?

Andra VA?

Första: VET DU VAD?

Andra: JAG HÖR INTE! JAG HAR EN BULLE I ÖGAT!


Ungefär så går den... men då bytte jag ut bullen mot en fågel, i ögat ;D

Rolig jag är...


Olycksfågeln (x2) .... (fattar ni???) :D

Ovido - Quiz & Flashcards