Mot nya äventyr

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Albin - 18 juli 2009 22:59

Skööönast låtar just nu:

Britney Spears - Out from under

Jason Mraz - Life is wonderful


Vaknade imorse halv 7 för att jag kände något rinna ner inne i näsan!

På 1 sek förstod jag att det var blod!

Så bara täcka för näsan och hoppa upp ur sängen och springa på toan.

Så skumt att man bara börjar blöda sådär helt plötsligt, och att man vaknar PRECIS innan det kommer ut! Som att jag just slog till mig själv i sömnen...

 Men var inte mycket blod som tur var, så kunde gå lägga mig igen efter typ en kvart?...


Har varit på jättemysigt 30års kalas idag!

De bor på jättefint ställe på landet! Värsta paradiset, typ.

Skulle också vilja bo där! och låta mina barn växa upp på sånt ställe! :)


Men nu väntar Mallsan på popcorn och en promenad till Lekparken, satte...

 Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards