Mot nya äventyr

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Albin - 12 juli 2009 22:25

Idag mår jag bättre!

Men det är väl ingen skräll.


Fasst är rätt ledsen, för jag kan varken se Brittan eller Lady Gaga.

På Tisdag jobbar jag ju dan efter så det går ju inte att åka till Stockholm då. Lady Gaga spelar på Yran på Lördagen då vi ska ha kalas för mig! :(

Men det är väl inte hela världen. Men hade varit grymt kul att se dem!

Men då får jag spara lite pengar istället!


Nu regnar det visst för fullt ute. Undrar om jobbet blir inställt imorgon också då! Fy vad tråkigt. Vill ju fortsätta känna mig duktig.


Men måste ju ändå lägga mig tidigt, för det kan ju va bättre imorrn.

Har inte så mycket mer att skriva. Säger vi.


"let's have som fun, this beat is sick, I wanna take a ride on your disco stick"

Ovido - Quiz & Flashcards